onsdag 30 juni 2010

30 dagar!

Igår efter lunch passerade vi ett av mina favoritställen hittills. Café och florist i en butik. Där var så himla mysigt. Trädgårdscafé inomhus med gröna växter och vackra snittblommor runt omkring en. Riktigt mysigt och gott kaffe. Perfekt Sara ställe. Idag är det ungefär 28 grader, ganska fuktigt och lite regn då och då.

Jag har glömt att berätta att vi har en balkong/ garage/ fläktutrymme. Kom att tänka på det eftersom en kvinna knackade på här igår. I och med att här är videokamera i dörren kunde jag se på en panel på väggen se vem som stod utanför. Hon såg snäll ut och jag öppnade. När hon såg mig pustade hon för jag antar att hon insåg att hon inte skulle kunna förklara för mig vad hon vill. Jag förstod så mycket att hon ville komma in och det fick hon. Sen gick hon runt och testade lite tekniska prylar här och läste även av någonting i garaget. Kanske elmätare, eller vatten? Jag vet inte men hon var nöjd och gick igen! Nu blir det sen lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar