tisdag 29 juni 2010

25-års dagen & veckan

Erika!! Det är bara du som kan lyckas att ordna blommogram från Sverige till andra sidan jordklotet=) Underbara du, Tack!!

Tack alla som var så fina och grattade mig på ett eller annat sätt igår! Känns verkligen roligt att få så många hälsningar. Speciellt när jag befinner mig på andra sidan! Middagen igår kväll var på enitaliensk restaurang en bra bit här ifrån men riktigt bra ställe var det, och trevligt! På bilderna ser ni Jens & Konrad och Charlotta.Fick fina röda rosor och en prenumeration på en svensk tidning av Charlotta och Carl. Mycket gulligt!

Grattis Jasmina på din födelsedag idag!!!
Idag är det grått och småregnigt i Seoul. Jag känner mig ganska matt efter helgen och efter dagen igår och tror att jag satsar på en hemmadag idag. Lugnt, skönt, dator och en bok=). Tror att jag behöver pyssla lite med tvätt också men det känns väldigt lätt när man har en tvättmaskin i lägenheten. Planen för veckan ser i stora drag ut som följer. Fredrik åker till Tokyo imorgon och kommer hem på fredag. Jag ska dra i de här halvt sega koreanerna angående adoptionscentret samt kulturlärarjobbet. Ska försöka hitta matta och smålampor.
Jag ska även försöka shoppa en del eftersom jag åker till Sverige på måndag och vill gärna ha med mig lite presenter till mina nära och kära. Någon som önskar något? Ansiktskräm med blekmedel? Torkade larver? Helgen spenderas tillsammans med Fredrik och på måndag, Sverige!Jag längtar efter er! Och även efter danskt rågbröd från Annas bageri, Ljunghusen med Skagenröra!

3 kommentarer:

  1. Hej Sara! Vilka underbara bilder från vulkanön och så fantastiskt härligt att Erika blommograferade dig.Stor eloge för initiativet. Önskelista. Något som luktar gott kanske eller en klassisk kreativ present från dig - gärna från Korea. Vi är många som längtar efter att få träffa dig här hemma./Olle

    SvaraRadera
  2. Hej o gomorron! Senaste två dagarna har jag jobbat nästan 30 timmar! Puh! Men nu kan jag ta det piano igen. Imorgon (idag) blir det (förutom att jobba) klippning, tvätta, packa och så kommer mina föräldrar på besök. Har jag tur hinner jag även med en onsdagsöl! =) Ha en jättefin dag! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Hej Sara!
    Tack för gratulationen! Hoppas vi kan ses snart. Jag har påbörjat min semester denna veckan, nästa vecka väntar Kroatien :)

    Ha det underbart. Vi saknar dig

    SvaraRadera