lördag 19 juni 2010

Nyinflyttad, köttbullar & bröllop!

Jag kommer fatta mig kort. Idag har vi flyttat in i lägenheten. Det är faktiskt jättefint och bra här! Var lite tveksam men jag är väldigt nöjd. Sedan spenderade jag och Fredrik 4 timmar på Emart, mataffär. Gitantiskt mataffär. På bilden bär Fredrik allt vi handlat. Det var nog 30kg och tyvärr har de bara kartonger. Jag har lagat köttbullar med svampsås och kokt potatis. Detta med rött vin och SVTplay bröllop på TV:n. Mycket svenskt att jag fick till köttbullarna. Kan inte bli bättre invigning av den nya lägenheten. Fredrik kommer att gästblogga och kommentera det kungliga bröllpet här om ett litet tag, royalist som han är. Missa inte=)

1 kommentar:

  1. Oh vad roligt att ni nu flyttat in i er lägenhet. "Royalisterna" hemma på Näset nöjt av att få deltaga på bröllop och middag.
    Låter helmysigt med svenskafton som house warming middag/Puss och kram från mamma och mig

    SvaraRadera