fredag 27 augusti 2010

Väskor, fika & gym

Gårdagen blev väldigt lyckad. Jag mötte upp Sweorna i Dongdeamun där vi skulle gå på väskmarknad. Det visade sig vara ett toppenställe med hur mycket väskor som helst. Jag fick inte riktigt ro att kolla ordentligt så jag får åka dit igen snart. Istället var det mer fokus att umgås med en tjej som heter Ida och en av Sweornas dotter, Caroline. Vi tre hade jättetrevligt och blev goda vänner direkt. Vi gick och fikade på två ställen eftersom att vi kände att vi inte hade fikat färdigt efter första fikat.
Vi var bland annat på ett ställe som just heter FIKA och som serverar svenska delikatesser så som kanelbullar och semlor. Menyn stod dels på svenska men var lite haltande här och där, vilket var rätt roligt. Hur som helst har vi tre tjejer många planer vad vi ska göra framöver! Att träffa Ida och Caroline gav mig massor av ny bra energi.
På kvällen var jag och Fredrik och tränade och sedan tog vi med oss Jens och åt på ChickenStar som ligger i vårt hus. Över förväntan!
Här är mitt kvitto från dagens kaffe på Gurunaru=) Ganska onödigt långt!

1 kommentar:

  1. Så roligt med Ida och Caroline, era planer och all ny energi. Har du blivit smittad av familjens välkända väskmani?/Pappa

    SvaraRadera