torsdag 12 augusti 2010

Bildinlägg

Idag är det en ganska grå och trist dag. Grått väder, regnet hänger I luften och det är ganska ledsamt ljus ute. Trist för att jag måste pyssla med hemmasysslor. Då får jag pigga upp mig med ett kopp härligt kaffe och lite roliga bilder att dela med mig av (några är lånade av David). Alla dagar tänker jag på er där hemma och vissa dagar lite extra. Idag är en sådan dag!

En karta över en gata i fina Apgujeong. Här är alla plastkliniker, hårkliniker och tandkliniker utsatta.

Litet kvarter som säljer skor
Stor entré in till en jazzklubb
Äldre man med fin tröja
Så här gör du om det börjar brinna, tecknad serie.
Svårtolkat vad de vill förmedla
Ett varuhus i storlek med Mobilia i Malmö säljer knappar
Du får inte röka eller läsa? på toaletten

1 kommentar:

  1. Hej Sara! Du är alltid i våra tankar. Hörde att du och mamma Skypat och att du varit med Sinsa hos veterinären. Det är bra härligt med en Sinsa när det är trist väder. Önskar er en trevlig middag ute ikväll/Olle

    SvaraRadera