tisdag 24 augusti 2010

Mathysteri


Kära kollegor och andra som äter lunch i trakterna kring koncert- huset. Jag hade gjort vad som helst för att få äta de där ljuva pann-och lammbiffarna. Jag hoppas ni går dit nu när det är så smarrig mat! Varje måndag dyker dagens lunch upp i mailen och varje gång tvekar jag på att öppna och läsa om dessa smarrgiheter. Men jag kan aldrig låta bli. Jag skäms över att berätta att jag och Fredrik blir sämre och sämre på att äta koreansk mat. Galbi, grilla inomhus är fortfarande en favorit, men all den här kimchin (bilden), Nej, det kommer jag aldrig lära mig att gilla. Jag har börjat sammanställa en liten lista på vad min mamma och pappa ska ta med sig när de kommer hit. Jag avslöjar mer av den om några dagar.

1 kommentar:

  1. Hej Sara!!! Förbereder med en extra väska speciellt för dig. Vi längtar./Pappa

    SvaraRadera