lördag 14 augusti 2010

Fina fisken

Igår var jag och shoppade. Kläder, blommor, mat och vin. Helt omöjligt det här med storlekarna. Jag var på H&M för att handla en bh och lite baskläder. Lättare sagt än gjort. Jag hittade två bh:ar i min storlek, alla andra var i ministorlekar 65A. Till sist hittade jag även vita t-tröjor som inte var i storlek 32 eller 34. Inte helt lätt de där även om man går till sitt hära H&M. Vi ska inte tala om mina gigantiska fötter, stlk 37-38. "Very big"

Sedan gick jag och handlade det som jag mindes skulle vara i en boeuf bourguignon. Hur förklarar man för en korean som inte pratar engelska i köttdisken att man vill ha ett kött som passar till grytor. Jag lyckades inte men kom ändå därifrån nöjd med ett bra stycke kött. Fredrik blev jätteglad när han kom hem från Japan och en fin boeuf stod på bordet (hej på dig housewife).

Idag har det regnat och åskat i omgångar. Vi bestämde oss för en inomhus- aktivitet och åkte bort till COEX mall som även inhyser ett gigantiskt akvarium. Det var väldigt roligt dock var där en aningens för mycket folk. Men vad trodde vi? En lördag klockan två när det regnar!


Fina fiskar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar