måndag 13 september 2010

Styrelseledamot

Söndagens middag blev jättebra och alla gillade den svenska maten. Till och med koreanerna. Chloe och Jereme hade med sig peach pie så det blev amerikansk efterrätt! Idag har jag varit iväg på Sweas styrelsemöte. Fick en förfrågan i fredags om jag ville vara med och självklart tackade jag ja. Så numera är jag ledamot av Sweas styrelse i Seoul. Toppenroligt! Jag gillar ju att vara med där det händer, komma med idéer och så gillar jag ju att få vara med och bestämma…=) så det här passar alldeles utmärkt! Ida har nu åkt hem till Sverige för att stanna i drygt två veckor så det kommer bli lite tomt här utan henne. Som tur är har jag otroligt mycket med mina kurser denna vecka och så har jag min pluggkompis Chloe att sitta tillsammans med. Dessutom åker vi till Filippinerna på fredag så jag ska nog klara mig!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till posten! Ett steg närmre styrelseproffs! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till styrelseledamots-posten!!! Du verkar ha full rulle minst sagt, superkul!!! Ha det underbart pa Filippinerna!! Puss puss!!

    SvaraRadera