tisdag 7 september 2010

Rösta imorgon!

Bilderna är från i fredags på utställningen. Mannen i gult är den tyska konstnären. Ikväll ligger jag och dricker blåbärssoppa i soffan och kurerar mig. Lite arbetsrätt har det också blivit. Jag laddar inför morgondagen då jag ska gå och rösta på ambassaden. En stor händelse! Sedan blir det häng med Ida. Lite marknad, lite kaffe, lite av lite allt skulle jag tro. Snart bär det iväg till Filippinerna men dock så ser inte vädret så lovande ut än så länge. Det kommer hinna ändra sig flera gånger. I och med att vi vill ta dykcert så kommer vi ändå vara under vattnet mycket av tiden! Här och här är hotellet som vi ska bo på. Det ska ligga bra till har vi hört.

1 kommentar:

  1. Hahaha, über-tacky hemsida, men själva hotellet verkar ju jättefint! Ni kommer nog få det underbart!
    Kram!

    SvaraRadera