lördag 4 september 2010

Premiär!



Premiär för det nya utseendet på bloggen! Tycker det blev snyggare. Som ni förstår har jag och Fredrik en mysfixarhemma- lördag. Idag var vi iväg på testerna som jag berättat om. Det var mycket spännande att få elektroder på huvudet. Min hjärna gav ifrån sig otroligt mycket vågor när testen kom till fasen då jag skulle lyssna på Fredriks och mina inspelade ljudklipp där vi skulle prata native.. hmm.. amerikanska. Vansinne att höra sig själv, prata engelska i ett seriöst test i ett laboratorium.

Gårdagen var toppen! Jag fick en hel del pluggat under dagen, god lunch och en lång eftermiddagsfika med Ida innan vi mötte upp resten av gänget för fredagsmiddag i Sinsa. Förutom jag och Ida var så klart Fredrik och KangHee med och dessutom kom Åsa och Henrik vilket jag blev väldigt glad för. Det blev härlig fredagstaco innan vi begav oss till Kunsthalle för att se en häftig utställning.

Fredrik var mycket lycklig eftersom han fick åka i ett toktrafikerat Seoul en fredagkväll bak på KangHees scoter. Imorgon blir det söndag och då får vi se vad vi hittar på!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig lördag och kväll med underbara vänner. Låter riktigt mysigt. Kul att du är igång med studierna nu. Vet att syrran letade böcker innan helgen till dig. Fredagen med fransk meny lät inte helt fel heller. Gläds med er/Olle

    SvaraRadera