tisdag 6 juli 2010

Sweda och bilder!

Efter två mycket behagliga flygresor är jag hemma. Möttes av mamma och Karro på Svågetorp och sedan körde vi hem till Höllviken för att äta midsommarmat och dricka roséskumpa. Inte dåligt! Jag kämpade mig att hålla mig vaken till halv 11 tiden, vilket innebar halv sex på morgonen min tid. Somnade som en stock och vaknade lika häftigt klockan sex imorse och det finns ingen chans att somna om. Nu sitter jag i soffan, framför svtmorgon och rapporteringen från Almedalsveckan med nybryggt kaffe och täcke. Kämpar mitt bästa för att få bort de vita molnen eftersom jag är väldigt bestämd på att jag ska till cykla ner till stranden idag.
Fredrik fixar frulle på Hollys
En liten skogata
Indisk restaurang Everst, ljuvligt gott!
De här djuren alltså? Sjögurka kanske? Någon som vet? Jag äter i alla fall dem inte
Sköldpaddor mitt på gatan i värmen, inte ok!
Det är lite svårt att ta bussen, men mycket praktiskt då de har egna filer på stadens femfiliga gator
Det mysiga stället som både säljer blommor och kaffe
Chloe, Sam och Louise fjärde juli inne på basen
Några av lördagens fynd
Så här kan de se ut på ett shoppingcenter på våning 27.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar