måndag 25 oktober 2010

Update!


Helgen har varit fantastiskt mysig! Efter en vecka utan Fredrik var det mysigt att bara äta mat och kika på film i fredags. Lördagens spenderades i norra Seoul i ett fantastiskt mysigt och charmigt område med småbutiker och gallerier. Det blev en spontan konstrunda toppad med 2 timmars storhandling på E-mart. Nu är frysen full med mat! Lördagskvällen var lite av en repris av fredagen fast med godare mat (boeuf bourgogne) och bättre filmer!Igår blev det städning, datorfixeri, biljettbokningstrix och middagsgäst! Carl kom över och åt lite köttfärsbiffar med oss innan vi skulle iväg och kika på Idas konst/musikkonsert. Det är svårt att förklara. Men tänk er musik, art, ett tält, ljusprojektion och lite lite flum så att man hela tiden sitter och tänker "undrar hur den här regissören tänkte egentligen". Ida var stjärnan!Dagens aktiviteter var som vanligt Starbucks med Swea. Efteråt gick Emma, Louise och jag till ett mysigt ställe och åt sallad, soppa och goda mackor. Jag tror att det är den första matsalladen jag ätit här som inte är ceasarsallad. De är inte så bra på sallad tror jag. Eftermiddagspyssel blir att slutföra mitt uppdrag att fixa och layouta biljetterna till Sweas luciatåg och plugga.Imorgon blir det fika på basen sedan pluggeftermiddag med Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar