måndag 18 oktober 2010

Ny vecka igen!

Ännu några dagar har gått! Börjar faktiskt känna mig lite jäktad att snart denna vistelse börjar gå mot sitt slut. Dock är det fortfarande två månader kvar så jag borde stirra ner. Här är mina nyinköpta tre par vinterskor från Tokyo! Jag hoppas kylan kommer snart så jag kan få använda dem!

Lördagens middag hemma hos Emma och Peter var fantastisk god och väldigt väldigt rolig. Efter middagen begav vi oss vidare ut på stan för att bland annat dricka öl med amerikanska välklippta soldater och därefter gå vidare till nytt ställe där vi dansade till koreansk schlager på koreansk tonårsgayklubb. Snacka om ytterligheter!

Söndagen blev ett resultat av lördagskvällen vilket var himla skönt. Jag och Fredrik gjorde inte många knop men efter två veckor med besök, en vecka för Fredrik i Tokyo och en vecka för honom i Sverige var det ganska skönt att bara vara innan han idag åkte iväg till Tokyo igen för ytterligare en vecka.

Jag har idag varit på Swea måndags- Starbucks och därefter lunch med Ida, Emma och två nya bekanta tjejer som jag träffade på ambassaden när jag var och röstade. Natalie och Angelina.
Veckans planer är inte riktigt spikade. Men imorgonkväll ska jag träffa Miho (Tats office manager) och Yoonie (nyanställd svensk-koreanska) för att äta middag. Tydligen ska vi gå till ett riktigt koreanskt ställe och äta……….grisfötter och svål! Hmm..!
På onsdag blir det träff med ett tjejgäng för lite vin och på torsdag ska jag för första gången hjälpa till på svenska skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar