måndag 31 maj 2010

Packning, tvätt & tårar

Nu är det alldeles snart färdigpackat! Efter en mycket rolig och intensiv helg blev det lite av en panikmåndag trots att både jag och Fredrik var övertygade att vi hade full koll på läget och att allt var ordnat och klart. Fredagens AW med kollegorna var lysande Är oerhört glad och tacksam att jag har så härliga och fina kollegor. Vackert bröllop på ett soligt Österlen i lördags som avrundades med lite månskenskörning på någon åker som google maps rekommenderade som det "bästa" vägen att ta sig till den lilla stuga mitt ute bland rapsfälten som jag och Fredrik hade fått låna. Igår hade vi hejdåkaffekalas för våra vänner och idag har det varit fokus på städ, tvätt och packning. Hann även bättra på mitt svenska blonda hår hos frisören....
Nehe, så var det då dags att säga hej till Malmö för ett tag. Middag med mamma och pappa ikväll som inte kunde förstå hur de skulle klara sig utan sin yngsta dotter..i hela fem veckor! Lite överdrift kanske men det var faktiskt aningen sorgligt. Resan hem för min del i juli bär av den 3:e. Kommer fly undan Seouls mest regniga dagar för att fira mammas 60års dag. Stannar i nästan två veckor för att sedan åka tillbaka igen för ytterligare 5 månader.

Hejdå Nordea på ett tag!





3 kommentarer:

  1. Hej då Reflis! Hoppas resan går bra nu, så ses vi på webcam när ni kommit fram! =)

    SvaraRadera
  2. Jaa Klasse, inga tvivel om det!=) Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det jätte skönt nu när ni åker och njut av ledigheten. Är hemma samtidigt med dig i sommar :)Hoppas vi ses massor i Höllviken.

    KRAMAR Cicci och Tumme-Lisa(magen)

    SvaraRadera