onsdag 26 maj 2010

Fix & trix & vårmys i Malmö


De senaste veckorna har varit fyllda med planering och fixande. Men mest har jag försökt träffa alla kompisar. Det känns lite lättare att åka iväg när jag kom på att första etappen endast blir 40 dagar lång. Kommer hem i början av juli för att fira min mamma och eventuellt också min egen 25-årsdag. Som alla säkert hört är det lite orolig på den Koreanska halvön och precis som askan är det så typiskt att det händer just nu. Vi följer med i vad som händer och självklart åker vi inte om det blir för farligt. Jag tror inte vi ska behöva oroa oss för det!
Tre dagar kvar på jobbet som avslutas med AW med kollegorna. Det känns overkligt!
På Petras begäran ska jag lägga upp lite bilder!=)
Mempan hos Dan, varje onsdagkväll kör vi ett gäng
Mycket vackra kompisar! Fick "Hur svensk är du spel" och ett foto till sängbordet=) igår när vi hade mystjejavskedsmiddag
Utrensning av kyl och så frostade vi av frysen...mycket viktigt!
Middag med Danske Bank kompisarna och här är söta Awa, Louise dotter.
Kävlingebesök hos Erica och hennes söta valp

1 kommentar: